Ochikara

W jakim celu każda kompania powinna mieć swoją stronę internetową?

Obejrzałem ostatnim razem styl, który wiele osób uważa za dalekosiężny, ja z kolei mam na myśli takie stanowisko za ostatecznie nieodpowiedzialne. Mianowicie idzie mi o firmy, które decydują się zaoszczędzić kilkaset złotych (jednorazowo!) na stronie internetowej albowiem fortecą, iż profil na portalu społecznościowym jakim jest Facebook albo Instagram w zupełności starczą i ręczą im napływ delikwentów. Oczywiście udzielam zgody z tym, iż teraz portale społecznościowe do świetne zarzewie ruchu i pozyskiwania ewentualnych użytkowników dla naszych usług, ale… trzeba brać w rachubę, że faktycznie nie mamy żadnej kontroli nad naszą stroną. Na pozór – możemy edytować wszystkie opisy, wrzucać dowolne zsunięcia i adnotacje na nasz profil, jednak trzeba mieć na uwadze, że tak naprawdę to nie my jesteśmy właściciel naszej strony an portalu społecznościowym. Co się stanie o ile za kilka miesięcy, albo lat zarządca z jakiegoś motywu zaplanuje usunąć nam konto? Kto wie nie spodobają mu się treści jakie ogłaszamy?

Wiecej: czytaj dalej

Jako wzór mogę przytoczyć stream’erkę ze strony twitch.tv której konto pozostało skreślone bowiem w własnej zależności na żywo stwierdziła, że wedle niej na świecie istnieją zaledwie dwie fizjonomie! Co o ile po prostu zmieni się model biznesowy tych portali i rozpoczną od stron służbowych wymuszać dużych opłat? Abyśmy w takiej lub pobratymczej sytuacji nie pozostali z przysłowiową „ręką w nocniku” wita słowo dywersyfikacja. Chodzi tylko o różnicowanie zarzewi ruchu internetowego i otoczeń w których pozyskujemy interesantów, tak aby nie podtrzymywać całego modelu biznesowego na jednym lub dwóch zarzewiach. W kazusie wszystkich kosztów które doznajemy w związku z działaniem kompanie kilkaset złotych na strukturę tak czy owak prostej strony internetowej to jak najbardziej niedużo. Nawet jeśli nie organizujemy jej w chwili obecnej rozpatrywać jako newralgiczny sposób na reklamę to jednakże w mojej cenzurki wypada ją mieć.

Reklama: wartościowy serwis